Sbírka na Donio Notebook pro Zdeničku . Listopad - Prosinec 2021 (všechny články) i poděkování platformě Donio.cz

20.12.2021

25.Listopadu .2021

vážení a milí ,opět se na Vás obracím s prosbou o pomoc.Tentokrát bych potřebovala nový notebook,protože můj osm let starý notebook je v dezolátním stavu, a vypadá to,že by si už rád dopřal "důchod".často mě zlobí a jsou dny ,kdy už přestávám doufat ,že ho"ožívíme" ..Sama jsem založila sbírku na platformě Donio,kde je má sbírka po celou dobu viditelná.Mám z toho velkou radost radost,protože díky hodným lidem v Đonio j sem to zvládla sama . Jediné s čím mi doma pomohli bylo ofocení potřebných dokladu. Ta radost je pro mě k nezaplacení.Doufám,.že společně to dotahneme ještě k větší radosti a budu se moct radovat z nového notebooku ,který mi velmi ulechčí život, budu ho používat ke studiu a nebudu se muset vzdávát mého velkého koníčku a to blogování. A hlavně nepříjdu o jistou dávku soběstačnosti,která je mi díky Notebooku umožněna. Sbírka :https://www.donio.cz/NotebookProZdenickuvšem moc děkuji za jakoukoliv pomocvaše Zdeňka instagram:https://www.instagram.com/zdenickadmo/FB:https://www.facebook.com/Zdenickadmoweb: https://zdenickakusalovadmo.webnode.cz/#donio #pomahejmesi11 


28.Listopadu.2021

Když jsem sbírku zakládala, ani ve snu by mě nenapadlo , že to půjde tak rychle, jste skvělí za 4 dny máme 18.400 Kč!!♥️♥️

Moc vám všem děkuju, sbírka stále pokračuje tak je možno ještě přispívat, ale jedno je jisté svého nového notebooku se určitě dočkám ♥️

Přispívat je možno zde; https://www.donio.cz/NotebookProZdenicku

Díky ♥️😁😅🤪

 9.prosince.2021- Chtěla bych poděkovat všem, kdo se jakýkoliv způsobem zajímal o mou sbírku na notebook.. jste skvělí, do týdne jsem měla vybráno !.. momentálně čekám na to, než se to všechno vyřeší teď už jenom papírově. V tuto chvíli mám i vybraný notebook ale musím počkat samozřejmostí jsou i všechny programy co jsem chtěla. Opravdu ještě jednou všem děkuju  


20.prosince.2021

Jsem šťastná a moc všem děkuji, když jsem pochopila, že mého 8.let starého" kamaráda a pomocníka "neoživíme." Začala jsem přemýšlet jakou cestou se vydat. Po dlouhých úvahách a rozmyšlení se, jsem sama, a ještě k tomu na tajno sepsala sbírku na Donio. Ten, kdo mě zná osobně si to, nejspíš dovede představit. Na starém počítači to, prostě v tu chvíli nešlo napsat, ten si vesele psal svoje klikyháky (divné znaky) a prostě mě už zcela ignoroval...Přišel na řadu další "kámoš" mobil ", ale s tím se zase tolik nekamarádím zase já. Nakonec jsem příběh o mě a novém notebooku psala přes hodinu.Sama jsem si hezky po vyplňovala online formulář a patřičné kolonky s údaji a příběhem odeslala. Myslela jsem si, že to zvládnu utajit, ale musela jsem se svěřit doma s velkou radostí a prosbou o ofocení, protože baví mě moc fotit, ale úřední dokumenty ke sbírce opravdu nafotit nezvládnu. Netrvalo to, dlouho a můj příběh se zveřejnil.Upřímně? Když jsem sbírku zakládala opravdu jsem nedoufala, že se má požadovaná částka vybere takhle rychle do týdne jsem měla vybráno. A já? Jsem šťastná. Mám nový kvalitní notebook s trvalou licenci na Microsoft office, která mi velmi ulehčí studentský život a stejně tak i ten osobní. Hezky mi to opravuje chyby při psaní.Chtěla bych moc poděkovat lidem z Donio, za ochotu, pomoc a vstřícnost a za super komunikaci se mnou, a potom později s mou mamkou. Také Vám milí dárcové, nejen že jste mi vrátili slušnou dávku soběstačnosti, který mi můj nový notebook umožňuje, ale jste skvělí, já ani totiž nedoufala, že to stihneme v tomto předvánočním čase.Mějte všichni hezké vánoční svátky a co nejpohodovější nový rok 2022..Moc všem děkuju, postarali jste se mi o ještě krásnější adventní čas .. Od neděle (19.12.2021) se učím zacházet s novým notebokem..Mám velkou radost! Děkuju