Rehabilitace u Ligy vozíčkářů - 28.11.2023

28.11.2023

Tyhle fotky vznikly chvilku potom co jsme chtěly zkusit nové cviky na mé bolavá záda. Jenomže dostat mě do správné jakési rotační polohy na boku je prý moc ambiciózní říkala to Maruška -fyzioterapeutka z Liga vozíčkářů. Také mým kyčlím se ledasco nelibí A tak jsme zůstaly u starých dobrých metod, které znám povětšinou z rú Chuchelná a také z dětství. Ale tak důležité si je umět poradit. A víte co? Marušce to jde celkem dobře a já už zase dostávám trochu důvěru k (pravidelné) fyzioterapii. Někdy stačí trochu víc empatie, lidskost a otevřenost. Díky Maruško! Někdy méně znamená více.. Už se těším až po matuře odjedu do milované Chuchelné, teď mi to bohužel školní tempo nedovolí Taky ve škole se mi celkem daří, někdy je to náročné, ale jedu dál! Rok maturanta je náročná činnost...O víkendu jsem navštívila brněnské vánoční trhy, ale o těch zase někdy příště, bude to dlouhé psaní. A teď hurá na kutě! Zítra čtyři hodiny praxe v kuse účetnictví a na to je třeba se pořádně vyspat. Dobrou!