Nový elektrický vozíček Flexithrone už je DOMA! Děkujeme všem dárcům! 26.6.2022

26.06.2022

Tak je to tady, včera jsem rozšířila můj vozový park o ještě jeden vozík - tentokrát elektrický skládací vozíček od firmy FLEXiThrone . Vozík je krásně lehký a jde snadno složit, což je ideální pro náš aktivní život , a já jsem moc šťastná ,že už budu moct být mobilní všude , za což Vám všem dárcům velmi Děkujeme! Protože bez Vás všech bych si nový vozík určitě nemohla pořídit.I přesto, že jsme museli hodně ladit a řešit ten můj " skvělý styl sedu a další serepetičky" Jsem velmi spokojená vozíček jezdí totiž bomby , a to se mi moc líbí , myslím, že rodině ,asistentům a kamarádům už méně ,ale to nevadí existují přece kolečkové brusle 😊 .Dostala jsem pochvalu, že jsem si penízky sehnala sama a do zhruba čtrnácti dnů, byly peníze na světě ,ale to díky vám všem. Děkujeme taky nadaci @Nadační fond nových naději za zafinancováni speciálního vaku pod mé záda, který se ještě musí vyrobit..CHA! To bude fajné léto!Děkujeme za nový vítr v zádech. S láskou a vděkem Zdenička