Novoroční přání do roku 2024

31.12.2023

Přeji všem krásného a hlavně klidného Silvestra, a také, co nejpohodovější vstup do roku 2024. Mějte ho všichni ,co nejvíc pohodový , a hlavně buďte zdraví , protože to je v životě nejvíce. Užijte si to dnes, já mám na dnes jasný plán, jídlo a zase jídlo a televize a spánek... jo a málem bych zapomněla na můj oblíbený koňak. Proč? Protože nemusím zvuk petard. Naštěstí z toho nemám žádnou velkou ujmu, ale nemusím to. Chtěla jsem se jet projet ven, ale po třech týdnech nějakého moribundusu , to raději nechám "plavat" at to v tom roce 2024 ,mužů pořádně rozjet, tak jak se sluší a patří na mě. Ostatně na to moje oblíbené plavaní se těším , už teď . teda.. i na lyže se moc těším , no a pak se ve mně vyznejte.. Jo, a večer , když neusnu se těším v televizi dávají Marka Ztraceného , mého oblíbence . Tak vám přeji krásný den a noc podle vašich představ, snad bude klid, nejen kvůli zvířátkům . Přidávám oblíbenou fotku z oblíbené Bystřičky... -letošní. Jooo a včera jsme teda byli v obchodě , pro ten koňák , to vám byly davy , ani projet na vozíku jsem nemohla. a to se oplatí , no ne?