Národní výstava psů 6.1.2024 Brno

06.01.2024
Dnešní den na Brněnské Národní výstavě psů 6.1.2024 byl skvělý. Potkali jsme opět spousta známých lidí. A jako bonus, si naše kamarádky Evičky za námi udělaly výlet a strávily jsme tak príma den ... Evičky tak byly vůbec poprvé v životě na nějaké výstavě psů. Ptáte se, co já? Já se stihla lehce ztratit. Inu výstavních kruhu je na takové akci celkem dosti a najít ten správný dá zabrat. . Ale tak dobře to dopadlo, mívám mobil, který jsem díky hodné paní nemusela použít a náš kruh jsem tedy "našla" Andy Angelic Overseer si domů odvezl následující ocenění V1, CAJC, BOJ. Přičemž já stejně rozumím jenom té první, a to znamená že vyhrál v jeho kategorii. Ten zbytek třeba někdy dostuduji. Konec mého románu o výstavě, mamka by to stejně zvládla odborněji. Jo a víte co je nejvíc super? Když vystavujete psa, máte s sebou mě, chčije jak cyp a vy musíte parkovat někde v prdeli. .. Protože je to soukromý pozemek atd... V září jsme normálně tady parkovat mohly, přímo před pavilonem.Ale už dost nebudu kazit Andymu jeho výstavní příspěvek.PS : děkuju Honzovi Honza Galata , za mazlení s Gatsbym . Šlo mu to skvělé.