Jak se mi daří? :) - 16.3.2019

16.03.2019

Ahoj a dobrý den všem mým čtenářům a příznivcům.I když to tady na webu občas vypadá jak po umření . Stále dávám o sobě vědět světu . Jen už v trochu rychlejší a modernější podobě mám udělanou FB stránku Zdenička DMO . Tam se snažím přispívat častěji .Web se mi ale rušit nechce . Všichni totiž FB nemají a nebo na něho moc nechodí . Navíc mám tu spousta starých článku -napsané zážitky z různých akci. I teď tu příspívám .I když většinou je všechno první na FB . :D. A pak tady dám víc článku na jednou .


A jak se daří mě? Momentálně mě furt trapí nějaké nemoci . V říjnu to začalo neštovicemi a od té doby se to nějak na mě lepí .

Jinak se mi daří dobře . Pořád studuju a účastním se různých akci :) Konečně si skočím pádákem :)


Budu ráda když mi nechat vzkaz v vzkazníku :)

Mějte se krásně Zdenička