Filmový víkend na Čeladné - zapsáno 17.února.2024

17.02.2024

Na začátku února jsem si mohla  užít krásný filmový víkend na čeládné s moji milovanou partou Buntarantou , jsem velmi ráda , že můžu se všemi pobývat. Ne vždy mi to časově výjde . A už zřídka ,kdy to píšu na sociální sítě , ale mnozí mě už čtete roky , tak víte , že do mé milované Buntaranty patřim . Jen holt někdy se mi nechce veřejně publikovat v danou chvili ,to co jsme dělali na víkendovce . A než se většinou rozhoupu je nový měsíc a nová akce. Tento únorový víkend byl - prodloužený filmový (ale i tvořící a hrající si) . A bylo nám všem zaase moc hezky. Nebudu tady nikomu zase veřejně děkovat , mí milí Bunťaranťaci , ale chci abyste věděli ,že je mi velkou ctí , že pravě s vámi budu moct oslvit mé 25. narozeniny. Přímo v den mých narozenin Zbytek vám říkám často ..Keliška